Geplaatst: 02-06-2003 17:32
[2586] Een zafira X1.8XE heeft bij het overschakelen een verhoging in het toerental. Als je de koppeling intrapt en gas los laat dan gaat het toerental omhoog. Wanneer je koppeling weer op laat komen heeft de auto een te hoog toerental waardoor hij abrupt pakt, en dus niet vloeiend overschakelt. Kent iemand dit probleem en wat kan de oplossing zijn.