Geplaatst: 12-09-2005 19:41
[38213] wie o wie helpt mij verder op weg??
ik heb een astra g 1999 1.7dtl 68 pk.
ik vind dat de motor nogal rookt als je laag in toeren zit.
Vooral als je b.v.rustig rijdt en je gaat een klein heuveltje op.kijk je dan naar achter zie je een zwarte pluim.
roetmeting ook net goed.(hoge k-waarde)
pas cilinderkop eraf gehad ivm olie in koelvloeistof.
ruilkop erop (scheurtje in kop!),verstuivers gereviseerd en afgesteld,turbo geen overdreven speling,cilinderwanden zagen er prima uit.Na dit alles is het roken niet beinvloed!!
De auto trekt prima.olieverbruik +/- 1ltr op 8000 km
wie kan mij nog een beetje op weg helpen!!!