start probleem

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Passat V
Onderwerp
Starten / niet aanslaan
Motorcode
TDi
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-04-2002 23:59

Ik heb een probleem met een passsat TDI van 11-`97. Het probleem is dat de auto slecht aanslaat. Het is net of hij een in eerste instantie geen brandstof krijgt. Hij gaat dan een keer of 4-5 rond en dan slaat hij met moeite aan. Dan komt er onverbrande diesel uit de uitlaat. Hij loopt dan wel op 4cilinders maar het is dan net of de pomp te laat staat ofzo.De klant heeft hem bij de dealer gekocht een jaar geleden en nu is de garantie om en dan komen de problemen. Bij het uitlezen zat er een keer de luchtmassa meter in maar deze blijkt niet heel slecht te zijn.(schijnbaar kun je trouwens deze ultrasoon laten reiningen maar waar).Ik weet het zo gauw niet?? Kan het de brandstof afsluiter zijn?? Of de brandstofpomp zelf??