Geplaatst: 29-11-2007 17:55
[93843]ik heb de storing in de automaatbak dp0 005 { 18d circuit sensor ingangstoetental 1.def }heb er al een nieuwe sensor in zitten .de aut is aan het zoeken tijdens het rijden welke versnelling hij moet kiezen dat is wel te verklaren natuurlijk .wie heeft er een tip voordat ik er nog dieper ga induiken. gr wilco.