Geplaatst: 04-02-2002 9:02
Een Passat 1.9 TD van 1992 slaat slecht aan met koude motor, en in mindere mate ook met warme motor. Met uitgetrokken koudstartknop is het probleem minder. Stationaire loop is ook onder de maat waarbij enige rookontwikkeling is te zien. Voorgloeien doet de auto perfekt, verstuivers zijn reeds getest, en de compressie is ook goed.