Benzine Systeemdruk 7 bar en hoger

6 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1979
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-09-2005 18:57

[38420] Auto heeft 5 jaar stilgestaan.

Bij de eerste startpogingen bleek de benz.pomp vast te zitten.

Na het vervangen van de pomp "liep"de motor.

Motor loopt zeer slecht en neemt niet over. Motor verzuipt:meer als 10 % co.

Na diversen gebruikelijke controles bleek de systeemdruk

veel te hoog;meer als 7 bar.

De retour van de benzineverdeler naar de tank blijkt dicht te zitten.

Tot aan de tank is de leiding"open'.

Voor verdere controle zal de tank gedemonteerd moeten worden.

Daar dit een behoorlijke klus is,wil ik vooraf effe weten

of iemand weet of bij of in de tank een retour/veerbelaste/terug

slag of iets dergelijks gemonteerd is.

Zonder retour aansluiting heb ik geen druk dus loopt de motor

niet.

Alvast bedankt voor de reacties...Hub