Geplaatst: 23-12-2007 8:38
als ik het zo aanhoor gaat er ergens iets goed fout waardoor je instrumentenpaneel telkens stuk gaat.
een doorslaande bobine zou een mogelijkheid kunnen zijn... en waarom spuit je die in? vervangen lijkt mij een betere oplossing.
wat je zal moeten doen is alle inkomende signalen controleren en eventueel kijken of er ergens een link (draad die zowel door temp sensor als instrumentenpaneel gebruikt word) is...
dus je hebt hier een mooie zoekklus.
veel succes ermee en houd ons op de hoogte.