2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-09-2005 16:22
[38479] de koelmotor blijft op hoog toerental lopen als je de auto op contact zet het is een 1.7 dti motor zonder aico