Geplaatst: 19-12-2007 20:11
kleppen stellen van af ongeveer 150000 km is inderdaad normaal en gloeispiralen controleren kan ook nog een oplossing geven . er zijn tegen woordig gloeispiralen die heter worden ik dacht dat ngk of bosch die levert. en bij kleppen stellen blijken de inlaatkleppen meestal vast te zitten