Geplaatst: 17-09-2005 18:34
[38538] bak automaat is gerepareerd maar geet nog steeds ook na resetten bak service spoed. en loopt nu stationair om hoog en om laag. lambda teken op displ brand ook. zo te ruiken loopt hij ook te rijk en als je gas geeft dan neemt hij niet direct op hij loopt als het waare achter wie weet raad met rijden schakelt de bak goed