Geplaatst: 11-11-2006 17:23
[67769] Het lampje van de motor brandt ; defectcode P304 overslaan cil 4
wij hebben de bougies vervangen en een product ( tunap ) bij de benzine gedaan ;
de klant rijdt er nu mee , even afwachten of het goed blijft
de kleppen vervuilen wel ,maar dit geeft toch bij een 8 klepper meestal geen problemen ? OF zijn er nog andere oorzaken voor deze defectcode ? Oliepeil is oké