Geplaatst: 15-11-2006 22:18
[68104] Een Opel Zafira B Opc turbo, heeft als probleem als je van lage toeren optrekt (bijvoorbeeld 2000-2500) naar hogere toeren het net lijkt of er knikkers in de motor zitten, er was een buitendienst oplossing voor dat er een olieslang moest worden bijgeplaatst naar de turbo toe maar dat heeft niks geholpen. en een oplossing met de aanzuigbuis is ook uitgevoerd, het geluid lijkt ook meer uit de motor zelf te komen
Iemand dit probleem als eens gehad?