Geplaatst: 22-03-2005 22:44
Ik heb sedert enige tijd een Vectra B 2.2 Dti van 2001. De wagen op zich loopt lekker, maar heeft één vervelend nadeel. Van zodra de brandstofmeter onder de helft aanduidt, krijgt de auto allerlei kuren. Koudstart wordt dan een ramp, en telkens je een bocht neemt valt hij stil. Heeft reeds iemand zo iets gelijkaardig meegemaakt, of haal ik er best ineens de tank onderuit?