slecht starten en stilvallen in de bocht

3 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Vectra
Type
Vectra-B
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
2.2
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-03-2005 22:44

Ik heb sedert enige tijd een Vectra B 2.2 Dti van 2001. De wagen op zich loopt lekker, maar heeft één vervelend nadeel. Van zodra de brandstofmeter onder de helft aanduidt, krijgt de auto allerlei kuren. Koudstart wordt dan een ramp, en telkens je een bocht neemt valt hij stil. Heeft reeds iemand zo iets gelijkaardig meegemaakt, of haal ik er best ineens de tank onderuit?