Geplaatst: 25-03-2005 9:25
[28621] Bij deze auto is de startmotor er nu voor de derde keer in blijven hangen en dus van binnen helemaal verbrand.
Eerste keer alleen startmotor vervangen.
Tweede keer startmotor en contactblok vervangen.
Weet iemand of er nog iets meer tussen zit wat invloed kan hebben dat ie erin kan blijven hangen??????