Geplaatst: 23-03-2005 21:38
Hallo
Ben in het bezit van een 504 coupé met een 2 liter injectie motor type:XN2(KUGELFISHER van Bosch) en automatishe versnelling. Als de motor warm is gereden begint deze gaan te sputteren(precies op 3 poten draaien) en in te houden. Tot bijna stilvallen toe. Bij een koude motor is er eigenlijk geen probleem. Kan er mij iemand helpen AUB, want elk jaar na de winterstop duikt er altijd wel een probleem op dat ik tot nu toe altijd al heb kunnen oplossen, maar nu zit ik even met de handen in het haar.
Groetjes