valt soms uit tijdens het rijden

3 reacties

Merk
Renault
Model
Trafic
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-03-2005 3:28

[28613] Bij het optrekken valt de wagen soms uit. De clip geeft als fout df072 1def brandstofdruk te hoog. Heb lektest gedaan van injektoren (1 moeten vervangen omdat deze te weinig retour had), drukregelaar op pomp, druksensor op rail vervangen en heb draden rechtstreeks van deze 2 elementen tot aan RE gelegd. Dit was alles zonder resultaat. Heb nog verscheidene testen gedaan en testritten gemaakt, maar de storing is bij mij nooit voorgekomen. Heeft er iemand al dergelijk probleem voorgehad met eventueel een oplossing?