6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-03-2005 21:43
[28834] wie heeft er ervaring mee om een 102 PK TDI "op te tunen". Wat zijn de gevolgen voor de belasting van de motor en gaat het verbruik omlaag? Kortweg loont het de moeite?