Geplaatst: 31-10-2003 18:04
hoi ik heb bij deze zx de startonderbreker er tussen uit gehaald
omdat deze de electr benzienepomp bleef onderbreken,dus met gevolg dat de auto niet aansloeg.
nu heb ik twee gele draden onder het dasbord die hiermee waren
onerbroken,waneer ik deze draad op spaning via het contactslot
zet wanneer je als ware in tweede stand net voor het starten
staat slaat de auto aan,maar verzuipt vervolgens en haal ik een
moment die draad van het stroompunt dan gaat de auto vervolgens
een moment goed lopen maar stopt dan weer omdat hij dan weer
geen benziene krijgt,waar moet ik dit in zoeken?? gr gerard