verzuipt

2 reacties

Merk
Citroën
Model
ZX
Type
ZX
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-10-2003 18:04

hoi ik heb bij deze zx de startonderbreker er tussen uit gehaald

omdat deze de electr benzienepomp bleef onderbreken,dus met gevolg dat de auto niet aansloeg.

nu heb ik twee gele draden onder het dasbord die hiermee waren

onerbroken,waneer ik deze draad op spaning via het contactslot

zet wanneer je als ware in tweede stand net voor het starten

staat slaat de auto aan,maar verzuipt vervolgens en haal ik een

moment die draad van het stroompunt dan gaat de auto vervolgens

een moment goed lopen maar stopt dan weer omdat hij dan weer

geen benziene krijgt,waar moet ik dit in zoeken?? gr gerard