Geplaatst: 05-11-2003 15:03
goedenmiddag:na meer dan een dag stilstand slaat deze motor pas aan na +/- 20sec.
terugvoerslangen met t-stukjes al vernieuwd(orgineel)
met vacuummeter op pijpjes gemeten bleef goed vacuum houden en er kwam geen motorolie mee.
"s.zomers geen last en onder de+/- 5 graden ook niet(het gloeilampje brandt dan.
geen scheurtjes of leekkages bij brandstofpomp waargenomen.
geen stijgend oliepeil....geen storingen opgeslagen in ecu.
het lijkt mij een kwestie van compressieverlies/evt nokkenastiming of heeft iemand een ander idee?