Geplaatst: 18-06-2003 21:37
[2705] Bij koude start loopt de motor onregelmatig .
na volgas en dan weer terugvallen in stationair stand valt de motor bijna stil en pakt hem dan weer op met als gevolg een slecht lopende motor in koude toestand.
Op arbeidstemperatuur geen bijzonderheden kan dit aan de koudstartinjector liggen?