stil vallen en "snokken"

4 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-07-2003 20:34

[2813] deze auto valt stil doordat soms spontaan de injectoren te vaak

worden aan gestuurd motor "verzuipt dus" foutcodes meestal 0 soms nokkenas positie sensor welke reeds is vervangen maar probleem blijft.(scope beeld toont geen afwijkingen,ook de bdpsensor vertoont geen afwijkingen) wie heeft er nog enig idee??? stuurapp??

probleem doet zich trouwens ook voor indien de nokkenas gever los ligt. en er dus simultaan wordt ingespoten.