Geplaatst: 03-07-2003 20:34
[2813] deze auto valt stil doordat soms spontaan de injectoren te vaak
worden aan gestuurd motor "verzuipt dus" foutcodes meestal 0 soms nokkenas positie sensor welke reeds is vervangen maar probleem blijft.(scope beeld toont geen afwijkingen,ook de bdpsensor vertoont geen afwijkingen) wie heeft er nog enig idee??? stuurapp??
probleem doet zich trouwens ook voor indien de nokkenas gever los ligt. en er dus simultaan wordt ingespoten.