Geplaatst: 08-11-2003 20:36
[5926] Ik heb hier een 205 diesel met twee, of zo lijkt het tenminste, temperatuursensors (op het thermostaathuis, allebei met een voeler in de koelvloeistof). 1 heeft een rode ring de ander een zwarte, deze hebben allebei een stekkertje met 1 draad. Wie weet waar deze precies van zijn?