Geplaatst: 14-11-2003 21:13
het probleem is :de auto is stilgevallen op de snelweg,computer uitgelezen,div storingen waaronder regelventiel,tijdstip,luchtmassameter,computer geblokkeerd,motorstop op de pomp enz.ik heb vernieuwd:computer en de sleutel opnieuw gecodeerd brandstofpomp vern,luchtmassameter vern,tijdstipsensor vern,alarm gedemonteerd,
en de motor loopt nog niet,en alle storingen blijven en kunnen niet verwijderd worden,wie geeft mij weer moet ??