Geplaatst: 17-11-2003 21:00
[6276] Onlangs heb ik deze auto gekocht. De auto had 3 jaar stil gestaan. De motor draaide perfect allen na 10 km rijden viel de oliedruk weg. Geen sensor probleem want de motor begon ook te tikken(stoters). Motor flush (Forte), nieuwe olie en filter. Het probleem doet zich niet altijd voor, soms is de oliedruk wel goed en loopt de motor ook mooi stil (geen lagers oid) echter geef ik een paar keer flink gas dan valt de druk weer weg. Voor ik de carterpan demonteer; heeft iemand hier ervaring met dit probleem?