Geplaatst: 03-12-2002 13:55
[987] Heel soms slaat deze auto koud en warm slecht aan en als hij dan wel
aanslaat slaat hij soms even later weer af.(BRANDSTOFPROBLEEM??)
Eerst hebben wij sleutelring vervangen +starter na laten kijken.
Brandstofaansluitingen zijn z.g.m gecontr. +brandstoffilter vervangen.Soms doet de auto het een maand goed en dan is het weer foute boel.