Geplaatst: 24-12-2002 21:29
[1049] We hebben een koppakking vervangen van een Sierra van 1991 met een 2.0 Dohc blok. Probleem is de kettingspanner die niet terug is te stellen. Moet er een nieuwe gemonteerd worden (voorschrift?) of is er een handigheidje om de spanner te ontspannen?