Probleem met hydraulische kettingspanner Sierra 2.0 bj 1991

5 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-12-2002 21:29

[1049] We hebben een koppakking vervangen van een Sierra van 1991 met een 2.0 Dohc blok. Probleem is de kettingspanner die niet terug is te stellen. Moet er een nieuwe gemonteerd worden (voorschrift?) of is er een handigheidje om de spanner te ontspannen?