Geplaatst: 08-01-2003 21:17
[1102] Klant heeft volgende probleem: na achteruit te zijn gereden zet zij de automaat in D om vooruit te rijden, maar automaat reageert niet.Schijnt volgens een door haar geraadpleegde Ford dealer een bekend probleem te zijn, iets met overdruk in de bak ofzo.Is misschien door een specialistisch bedrijf te resetten en anders moet de auytomaatbak uitelkaar.
Wie heeft ervaring met dit verschijnsel. PS zou alleen bij koude motor of koude omstandigheden het geval zijn?