Geplaatst: 31-12-2003 18:43
motor j6r / langsliggend
in verband met het terug op timing brengen van de distributie had ik graag vernomen:
de 1 ste cilinder bevindt deze zich aan distributiezijde of aan de koppelingszijde?
de verhouding van het tussentandwiel die op zijn beurt de verdeler aandrijft hebben de merktekens een verhouding van 2 op 1 of is deze anders; hoe zet ik de verdeler juist ten overstaan van de distributie
bij voorbaat mijn beste dank en prettige feestdagen toegewenst