TRILLEN

3 reacties

Merk
Volvo
Model
S80
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-09-2005 22:05

[38614] Geachte lezers,we hebben hier een volvo S80 T6 biturbo met een trim tronnic staan,als je daar snel mee wilt wegtrekken gaat de auto heel erg schokken,hij doet het niet elke keer,maar je kunt het wel opwekken,nl je zet hem in de d en houd de rem vast,laad hem ongeveer 15 sec op 2500 toeren staan laat dan het gas los en trek snel weg,kwamen we met toeval achter.zoals gezegd hij doet het niet elke keer.Bij het storing uitlezen van zowel de bak als de motor kwamen geen storingen tevoorschijn.het lijk een beetje als of de traxion control ingrijpt.Persoonlijk denk ik aan de bak,maar ben ik niet zeker van.

Hans