Geplaatst: 20-09-2002 20:41
[734] Weet iemand wat het kan zijn als een Galant van 93 met +- 200.000 km gigantisch kraakt in zij eerste versnelling ?
Heb nu 3 klanten met het zelfde probleem ,ik vermoed een klevende koppeling maar ze wachten allemaal op elkaar om er mee te beginnen want de koppeling doet het voor de rest prima. Het zijn allemaal wel nog de eerste koppeling.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad ?
Als je eerst in ze 2 schakeld en dan pas naar zijn 1 dan is het meestal weg.