Geplaatst: 27-09-2002 21:46
Bij optrekken/doortrekken wordt het stijgen van het toerental vaak abrupt en veel te vroeg afgekapt, vaak bij ca 3500 toeren, soms bij meer.
Na opschakelen doet het probleem zich in de volgende versnelling weer voor.
Daarnaast is de trekkracht sowieso een stuk minder.
Luchtmassameter is recent vervangen waarna een en ander wel verbeterd is maar niet verdwenen.