Geplaatst: 20-09-2005 16:05
[38731] steeds terugkomende storing. hefboompositiesensor bovenop brandstofpomp reeds vervangen. motorlampje gaat nog regelmatig aan tijdens rijden om vervolgens na een paar seconde weer uit te gaan. na resetten met MUT tester geeft computer vrij snel weer storing weer. meestal na gas los laten dat motorlampje even aan gaat. wie heeft hier ook al eens mee te maken gehad en kan mij hiermee verder helpen? Mut geeft aan 12 B stof niv ow wat in werkplaatsdocumentatie aangeeft hefboompositiesensor.