Geplaatst: 20-09-2005 21:45
[38771] Hallo, ik heb een golf II GTI staan met PF motorcode, deze auto vonkt niet en krijgt geen benzine. Hij vonkt alleen een keer als ik hem op contact zet en verder met het starten niet meer. De benzine komt tot aan de injectoren maar er komt geen spanning op de injectoren dus deze gaan niet open. Heeft er iemand dit probleem vaker gehad of heeft iemand misschien een tip??
Alvast bedankt
Koen