Geplaatst: 01-05-2002 19:24
Na koude start en ca 1km rijden houdt motor sterk in of slaat af. Hetzelfde doet zich voor nadat een warme motor ca een 1/2 uur heeft stilgestaan en er opnieuw mee wordt gereden.
In beide gevallen is de motor alleen aan de gang te houden door volgas te geven. Dit verschijnsel doet zich telkens maar eenmalig voor (ca 5 seconden). Storingsgeheugen geeft geen fout aan, injector is ultrasoon gereinigd, temp sensoren zijn vervangen, gaskleppotmeter is in orde. Wie kan mij helpen.