Geplaatst: 22-09-2005 4:37
[38850] Ik wil in een carisma 1,8 gdi uit 1999 (nieuwe type) een cruise control inbouwen, gewoon orgineel. Heeft iemand dit eerder gedaan?
Is het gewoon een kwestie van schakelaar inbouwen en inleren in het motormanagement?
alvast bedankt,
Daniël