Geplaatst: 20-02-2002 21:10
De motor loopt stationair het ene moment mooi rond en na een een tijdje onregelmatig , dan weer goed lopen etc.
Bij 50km/u in derde versnelling schokt de auto licht. Acceleratie en vermogen is okee. verstuivers getest = okee.
roetmeting = okee. brandstofreiniger toegevoegd. geen dtc"s.
meetwaardenblok okee, alleen word er tijdens onregelmatig
lopen per cinder verschillende hoeveelheden brandstof ingespoten.Distributietiming = okee.
Brandstofpomp?????