Geplaatst: 17-11-2006 0:47
deze auto start slecht en houdt in tijdens rijden
foutcode aanwezig na wissen binnen +/- 10 sec.
gasklephuis al overgezet en maakt geen verschil
vooral op benzine erg
op lpg is het beter
zit zelf te denken aan het motorstuurapparaat!
iemand suggesties??