Geplaatst: 24-08-2005 17:29
[37168] hallo collega's ik heb een probleem met een vw bora 2.0 uit 1999 deze reageerd slecht op het gas en heeft last van misfire nu heb ik eerst de bougies en bougiekabels vervangen maar dit hielp niets. daarna na een bezoek aan de vw dealer op raad van hun een nieuwe dis ontsteking erop maar helaas. na het meten het co blijkt dat het lambdagetal 1.24 te zijn en er veel zuurstof in de uitlaatgas zit. ik heb ook nog een luchtmassameter vervangen en dat hielp ook niet wie kan mij verder helpen met deze auto groetjes mark