Geplaatst: 27-08-2005 22:50
[37345] Megane 1.9D
Wil niet goed starten. De brandstofpomp staat op tijd ,de gloeibougies zijn heel. Het probleem zit ook niet in de brandstoftoevoer.
Heeft iemand hier meer problemen meegehad of weet wat het kan zijn. Alvast bedankt.