Geplaatst: 12-11-2006 21:21
[67860] Heb al eerder een berichtje gepost (bij particulieren) over deze auto,dit was een auto met koelwaterverlies,en waarbij het koelwater in de motorolie terrechtkwam..dit bleek uit een van de reacties inderdaad een scheurtje te zijn.
De motor was inmiddels door waterschade al zo goed als overleden, en ligt er nu een andere motor in.
Deze wil wel rondstarten maar slaat niet aan, benzine krijgt ie genoeg getuige de benzinelucht uit de uitlaat.
Het vliegwiel is overgebouwd van de vorige motor maar was niet gemerkt ivm de BDP sensor.
Heb de motor mbv de poeliemerktekens op 0 graden gezet en dit gecontroleerd door te kijken of de nokkenas van cil1 op tuimelen stond (dit klopte).en toen het vliegwiel met de vlakke kant ,dus waar geen boringen zitten tegenover de BDP sensor gezet en vastgezet.
Is dit de goede methode of heb ik iets verkeerd gedaan?
Vast bedankt voor de reacties,
Jorg