geen vonk

7 reacties

Merk
Ford
Model
Sierra
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 DOHC
Eerste inschrijving
januari 1985
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-11-2006 21:14

[67939] Heb geen vonk.

Geen puls op bobine, wel spanning.

Krukassensor doorgemeten, moet goed zijn.

Regeleenheid op schutbord vertrouw ik niet maar heb geen schema om voedingsspanning etc door te meten.

Wie weet hier iets over.