Geplaatst: 13-11-2006 21:14
[67939] Heb geen vonk.
Geen puls op bobine, wel spanning.
Krukassensor doorgemeten, moet goed zijn.
Regeleenheid op schutbord vertrouw ik niet maar heb geen schema om voedingsspanning etc door te meten.
Wie weet hier iets over.