Geplaatst: 14-11-2006 20:55
[68021] Hoi collega monteurs,
Ik ben voornemens een arosa te kopen zoals vermeld in de gegevens.
Ik wil graag wat ervaringen en evt. gebreken en mankementen verzamelen over dit karretje voor ik in zee ga.
De km. stand staat op 54780
Ik ben zelf volvo-monteur, dus als iemand mij wat wil vragen sta ik er voor open.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet, ytosun.