brandstofpomp afstelling

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1987
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-08-2005 16:21

[37503] Wie kan mij helpen aan afstelmethode voor het afstellen en monteren van de brandstofpomp?

Het geen wat ik weet is dat deze 24 graden voor B.D.P moet staan

maar welk merteken op de poeli moet aangehouden worden?

Het gat of het flensje iets verder dan het gat?

Moet de pomp precies op merkteken staan de as t.o.v het huis?

Ik heb diversen pogingen gedaan de motor loopt wel maar niet stationair en met veel rook (geen dieselklop te horen).

Alvast bedankt voor het verkrijgen van de juiste gegevens.

Met vriendelijke groet,

John Jelijs