Geplaatst: 01-09-2005 12:24
[37583] is met een automatisch schakelende handbak.
als in achteruit gezet word pakt hij deze geregeld de versnelling niet.
een paar keer met de pook heen en weer en dan werkt hij weer.
heb wel gehoord dat de pook(schakeleenheid) stuk gaan, heeft iemand dit al eens meegemaakt?