Geen communicatie met rekeneenheid benzineinspuiting

4 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-08-2005 23:39

[37393] Beste Technici,

Ik heb een probleem met een Espace 4 ,F4R met uitlezen met de clip.

Het gaat om communicatie met de RE benzineinspuiting

Als ik de multiplex opstart dan zie de clip met Versie 56 de rekeneenheid benzineinspuiting S3000 niet.

Als je een lagere versie installeerd op je clip dan ziet het de ABS en Benzine RE niet.

De Espace heeft als klacht trouwens dat het erg inhoud

Is dit bij jullie bekend M.v,G