Geplaatst: 18-11-2006 16:13
[68247] Ik heb een auto met het volgende probleem in de werkplaats,
Starten als de auto koud is gaat alleen als je gas bij geeft, daarna loopt ie direct zeer onregelmatig.
als hij warm is loopt ie wel wat beter , maar je merkt dat ie inhoudt / overslaat tijdens het rijden.
Foutcodes gaven aan misfire cilinder 1 en 3, alle Bougieskabels vervangen, en bougies vervangen voor die ngk platina's
loopt nog het zelfde en heeft nog steeds de foutcodes van misfires op zo'n beetje alle cilinders,
Zou het de Bobine kunnen zijn?
wie heeft meer meegemaakt.