Geplaatst: 28-10-2006 17:25
[66803] ik heb een seat leon 1.6 16v op lpg g3 een necam installatie hij start sporadisch slecht en slaat op lpg stationair wel eens af vind ook dat hij stationair laag loopt 700 toeren op benzine 950 ? sinds kort geeft hij ook een storing lambda sensor traag? weet iemand een antwoord?