5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-11-2006 17:32
[67218] auto trekt slecht, lijkt of er een sproeier of kanaal verstopt zit. Benzine pompdruk is goed. Volgens zeggen is het openmaken van de carburateur een lastige klus.
Heeft iemand hiermee ervaring?
Hans