motor krijgt teweinig benzine

5 reacties

Merk
Honda
Model
Civic
Type
Onderwerp
Motorcode
1.3 (eg3)
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-11-2006 17:32

[67218] auto trekt slecht, lijkt of er een sproeier of kanaal verstopt zit. Benzine pompdruk is goed. Volgens zeggen is het openmaken van de carburateur een lastige klus.

Heeft iemand hiermee ervaring?

Hans