Geplaatst: 03-11-2006 23:19
[67253] Heb hier een golf 1.4 uit 1993 staan.
Volgende probleem zo sporadisch niet starten.
Zou uitvallen tijdens rijden (3 maal gebeurd bij klant).
Storing uitgelezen lambdasonde kortsl met massa , vervangen storing weg, klant ook na een dag weer stil komen te vallen.
Nu persoonlijk mee gereden 1 week lang.
Nu valt me op dat hij stationair niet altijd mooi loopt.
En natuurlijk in deze week niet uitgevallen.
Temp sensor ook in orde.
Ook geen storing van hall gever oid.
Dus mijn mening ontsteking of brandstofpomp?
Bekend probleem? word er namelijk beetje tureluurs van.