Geplaatst: 08-11-2006 17:12
Hallo,
We hebben vanmiddag een XM binnen gekregen.
Deze auto heeft geen vermogen meer. Max haalbare snelheid is 70 km/h.
storingsgeheugen uitgelezen=> 1E = mengsel aanpassing opencircuit/kortsluiting naar +
en 38 = klopsensor
storingsgeheugen gewist en storingen komen niet terug maar ook nog geen vermogen.
4 - gastest is ook goed.
bougies zijn vervangen en compressie is ook ok.
Wie heeft er een idee?
Vr. groet Jordy